Powered by Blogger.

MENYEDIHKAN!!! Lelaki Bunuh Diri Kerana Tertekan Wang Hantaran Tinggi

GARA-gara tidak berkemampuan menyediakan wang hantaran seperti yang diminta keluarga tunangnya, seorang lelaki warga China bertindak membunuh diri dua minggu sebelum hari perkahwinannya.
Perkara itu didedahkan sendiri oleh keluarga lelaki tersebut yang mendakwa keluarga wanita berkenaan sebagai penyebab kepada kematian anaknya.
Difahamkan, ketika Xiaoleu dan kekasih hatinya, Lanlan melangsungkan pertunangan pada Disember lalu, dia diminta memberikan 10,000 yuan (RM6,722)  beserta beberapa barangan lain yang bernilai lebih 30,000 yuan (RM20,166).
Bagaimanapun, sebulan kemudian, keluarga tunangnya turut meminta wang tambahan 20,000 yuan (RM13,444) berserta hadiah seperti rokok dan arak.
Dek tertekan tidak mampu memenuhi permintaan mereka, Xiaolei kemudian membunuh diri dengan terjun dari bangunan di sebuah tapak pembinaan tempat di bekerja di Shanghai.
Berikutan itu, keluarga Xiaolei yang menyalahkan keluarga wanita itu bertindak menyaman dan meminta mereka memulangkan semula wang serta barangan yang pernah diberikan anaknya itu.
Memetik laporan stesen CCTVNews, bagaimanapun, mahkamah hanya memerintahkan keluarga Lanlan mengembalikan wang sahaja. 
0 Komentar untuk "MENYEDIHKAN!!! Lelaki Bunuh Diri Kerana Tertekan Wang Hantaran Tinggi"

 
Copyright © 2014 BERITASENSASI - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info