Powered by Blogger.

Gambar B*gel Artis Jadi Viral

“Sejak gambar saya di disko dulu tersebar, saya sehingga kini tidak ke disko kerana bimbang terus dikaitkan dengan kontroversi.

“Kini saya sekali lagi menjadi mangsa. Begitupun, apa boleh saya buat sebab benda sudah berlaku. Saya minta maaf jika ada yang tersinggung,” katanya.

Ditanya mungkinkah dia mahu berbuat sesuatu bagi membersihkan namanya, Zarina berkata kali ini dia akan benar-benar memikirkannya.

“Dulu saya buat tak kisah, tetapi kini saya akan benar-benar memikirkannya,” katanya yang mengakui masih aktif berlakon dan tidak akan putus asa walaupun dihambat pelbagai kontroversi. Buat malu je..

LIHAT GAMBAR JELAS DIBAWAH:






0 Komentar untuk "Gambar B*gel Artis Jadi Viral"

 
Copyright © 2014 BERITASENSASI - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info