Powered by Blogger.

PENDEDAHAN SEBENAR RUSIA !!! Amerika Panas!! Dan Australia Tergamam Seketika !!!



     Pada 15 nov yang lepas, berlangsung persidangan kemuncak pemimpin G2O di Brisbane yang di hadiri oleh ramai pemimpin-pemimpin dunia, keadaan dan kedudukan Australia sangat panas apabila Vladimir Putin mengejutkan persidangan dengan memberitahu kepada dunia mengapa kapal perang nuklear Russia ke Australia bukan untuk mengiringi beliau tetapi kerana mahu Tony Abbott mengaku pada umum tentang penipuan siasatan MH 370 & MH 17.

Akhirnya pada 15 nov juga, sebuah stesen television tanahair juga menyiarkan dan mendedahkan bahawa pesawat MH 17 bukan ditembak oleh peluru berpandu jenis BUK dari darat sebaliknya ditembak oleh Jet Pejuang UKRAINE tanpa sebab dan alasan hingga mengorbankan orang awam yang tidak bersalah.

Di dalam tempoh persidangan tersebut Vladimir Putin membawa rakaman live CCTV khas dari satelit Rusia dan menunjukkan bagimana pesawat MH17 ditembak oleh Jet Pejuang Ukraine. Berita ini ditayangkan serentak di seluruh Russia dan negara-negara kesatuan EU, Amerika dan sekutu-sekutunya paling malu pada persidangan tersebut.

0 Komentar untuk "PENDEDAHAN SEBENAR RUSIA !!! Amerika Panas!! Dan Australia Tergamam Seketika !!!"

 
Copyright © 2014 BERITASENSASI - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info